luty15

Walę w tynki

dodano: 15 lutego 2014 przez renia123mala


W Soczi emocje, puki co trzy złote medale, wierzymy w barwy Czerwono Białych, trzymamy kciuki, kobicujemy i walimy w tynki. Walentynki, temat na czasie, święto komercyjne, czerwone serduszka, poduszeczki, pamiatki, prezenciki, przecież każdy lubi być obdarowany i lubimy dawać, czy tylko oto w tym chodzi by raz w roku okazać uczucie? nagle pozwolić by nas olśniło i rzucamy się na szyję osobie kochanej, czy pozostałe dni w roku są takie sobie, a jeden taki ; szalony ; Walentynki? święto nastolatek , zakochanych, buzujacych hormonów, szalonych wibracji myślowych, pogoni za spudniczkami, portkami, taka nastka jest szczęśliwa kiedy dostaje różyczkę, kiedy jej facet pamięta, nie tłumaczy sie bólem głowy, amnezją, sprawdzianem z polaka...Walentynki? święto epileptyka, padaczki, rzucawek, więc warto pamiętać jak pomóc w razie czego i nie mylić z piajną osobą którą obchodzi się szerokim łukiem. Starzeję się powiecie, bo walentynki mogą być fajne nawet przy pomidorówce, z wrzeszczacymi dzieciakami, wspólnie można tworzyć różne mecyje ( cokolwiek to znaczy ). Za to Ktosiek jak na kierownika przystało stał na baczności w swojej firmie pilnując ładu i porządku, za to ja z babcią zrobiłyśmy sobie wieczorek z sąsiadami...winko wytrawne, placuszki własnej generacji, śmiechy, rozmowy i życzenia bo jakby nie było mamuście pyknęło 64 krzyżyk...

A wiec każdy dzień może być Walęntym, ciepłym, uczuciowym, kochanym, z poczuciem że jest sie potrzebnym na świece, kolacje, romantyzm, muzyka i wielki skok do łóżka mam na codzień, wiec trzeba dać szanse innym, każde pokolenie ma własny czas śpiewało Kombi, coś w tym jest...

Walentynki 2014

Za moich nastoletnich szczeniackich czasów rządziła skrzynka na listy, ot taki element na który dzisiaj patrzeć ciężko, bo rachunki, bo bardziej kojarzy się z płaceniem niż z listami tymi miłosnymi, zresztą w dobie internetu kto by się połaszczył wędrując na pocztę? a w tedy? 14 luty i oczekiwanie na ilość karteczek anonimowych, im wiecej adoratorów tym lepiej bo rosło swoje własne ego, duma i poczucia bycia zainteresowaną, pusta skrzynka oznaczała zawód i jakąś wewnętrzną pustkę, kiedy to było? albo tulipan położony z misiaczkiem maskotką na wycieraczce , z zdzwonkiem do drzwi i szok :) radosć , okrzyki , odtańczenie kankana, tańca indianin, myśli że ktoś - gdzieś - jest i mysli, czeka, tęskni, kocha?

A teraz córcia wpada z pluszową maskotką w kształcie serduszka, brylok na klucze który muszę nosić i nie ma zlituj sie ze to sie nie mieści w kieszeni kurtki, że pierwszą rzeczą na którą wszyscy w pracy zwracają uwagę to ów brylok, ale co sie nie robi z miłości, od słodkich lizaków omal nie ucierpiało moje jelito z zatwardzenia, ile to mozna lizać, aż do uzyskania bąbli na języku. A dziś na sportowo z nosem w ekranie, trzymacie kciuki za Socha?




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy